pondělí 6. října 2008

Pokrok ve věci informačně technologických

Tak to vypadá slibně. Už jsem tady někde zmiňoval, že jsem osedlal GNU GPL koníčka a rajtuju si jako obávaní pistolníci divokého západu, jak se nám romanopisci snaží dlouhá léta namluvit. Už je to nějaký čas a linux i jabber se usídlil na mém disku a prstíčky jenom svrbí a třesou se, až budou moci opět napsat něco zábavného v LaTeXu.


Už mi vyšly tyto publikace: Molybden - seminárka, Teze doktorské dizertační práce (dokonce i vydání s obrázkama) a referát na téma: Způsob života lesbických masajských žen ve ztížených podmínkách Kalahari. Je třeba mít na paměti, že zmíněné dokumenty opublikuju i na těchto stránkách. Projdou ale nejspíše cenzurou, takže jediným dokumentem, který bude bez černých pruhů je zmíněný referát. Pouze kolegové, ze kterých jsem čerpal uvedu pouze v jejich přezdívkové verzi, aby náhodou neslízli smetanu, když já se tady tak snažím.



Zdař Bůh



K nadpisu

Žádné komentáře: