středa 8. října 2008

Trocha jazzu vždycky potěší

Jelikož popovou mánii mám už pár let za sebou a kytrové běsy se člověku začnou časem taky zajídat a refrému typu "Áaaah, yeah, áaaah" se mi začaly zdát kapku monotónní, našince to donutí hledat tóny jinde.

Pokud tě omrzí moderní hudba, hledej v minulosti, zajisté tě to překvapí. Toto řekl jistý moudrý muž několik let zpátky a pokud ne, tak to řekl jiný magor. Začal jsem tedy hledat. Kde jinde, než na last.fm, že. Tam jsem hned poznal začátek konce slibné kariéry moderních umělců, kteří se, vždy ale jen na chvíli, usadili v prostorách hudebního přehrávače. Tady kraluje Miles Davis a jeho Summertime, předělávka od George Gerschwina. Jak říká kamarád Ondra, je to vážně prasárna.


Hledal jsem tedy dál, abych ukojil své zvrácené tužby a hle, našel jsem tohle: All about jazz. Směle si zde každý den můžete stáhnout jednu skladbu a taky listovat a stahovat v několika písničkách zpět. Takže je co poslouchat.

Ale Summertime to není. Jednou slyšet, dokonalost už déle nehledat.

Jazzu zdar!


K nadpisu

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To tvoje unylé plkání o odpadu hudebního průmyslu už nikoho nerozpláče, nebo co? O čem jsi to vlastně psal? Disco nesnáším. Grimasso.